1

Ne place somnul, ne place să dormim și mai ales nu vrem să părăsim patul dimineța când sună ceasul. Iar când cursurile, job-ul sau alte activități zilnice ne face să avem mai puțin de 6 ore de somn pe noapte, sănătatea noastră ajunge să șubrezească.  Așa că, ne-am gândit la câteva medote eficiente de a te odihni mai mult în timpul săptămânii, căci în weekend știm că activitatea preferată a tuturor este să doarmă și să petreacă.


Power nap- e atunci când pe timpul zilei ajungi să ațipești vreo 20 de minute. Este ideal să dormi 20 de minute după prânz sau când ai ocazia în timpul zilei. Pe lângă faptul că te umple de energie, te ajută și să te menții sănătos.



Renunță la tehnologie- înainte să te bagi în pat, încearcă să stingi calculatorul cu o oră înainte de culcare. Lumina albastră a monitorului sau a ecranului telefonului tinde să-ți schmbe ritmul cardiac și calitatea somnului.



 

Pune-ți alarma- în momentul în care îți pui ceasul să sune devi conștient de câte ore de somn mai ai. Un alt beneficiu este că ceasul tău biologic se va adapta programului, astfel că te vei trezi zilnic dimineața, iar seara vei fi nerăbdător să te bagi la somn.



 
Fă-ți un program de somn- La modul serios în care îți notezi într-o agendă și chiar te ții de el. În momentul în care îți notezi, va deveni pentru tine o pritoritate să ajungi să te bagi în pat mai devreme decât obișnuiai până acum.




 

Renunță la cafeină- Nu definitiv, știm bine că pentru unii dintre noi cafeaua de dimineață e ca și cum l-ai apuca pe Dumnezeu de picioare. Nu poți face nimic până nu iei o gură din licoarea magică și îmbietoare ce-ți dă energie. E adevărat, dar din când în când e bine să renunți la cafea sau măcar la cea de după amiază pentru că odată ce consumi multă cafeină, această rămâne în organism până la 17 ore, iar somnul tău va fi disturbat.






Sursă foto

Sursă gif-uri