1
Sportul este o adevărată problemă pentru noi, cei care merg la sală începând de luni. Nici statul la birou nu e tocmai ceea ce ne dorim, mai ales dacă nu ne referim doar la riscul de îngrășare, dar și la durerile de spate și tensiunea din corp.

Citisem în trecut despre tot felul de metode de a face „mișcare” stând pe scaun, dar nu le-am luat în considerare în niciun fel. Până azi. Colega mea, cea care ronțăie covrigi într-una, mi-a dezvăluit secretul pătrățelelor de pe abdomenul ei: își încordează abdomentul în mod repetat. Am avut o revelație. E posibil ca metodele alea chiar să funcționeze. Am ales 5 metode de testat despre care zice lumea că au dat rezultate la alții.


1. Stretching- ne scapă de tensiune

- Exerciții pentru gât: înclini ușor capul spre dreapta și presezi câteva secunde, apoi faci la fel spre stânga.
- Exerciții pentru umeri: îți miști ambii umeri înainte și înapoi, circular, de câteva ori. 10, de exemplu.
- Exerciții pentru degete: Întinzi un braț înainte, iar cu cealaltă mână tragi degetele înapoi și ții apăsat câteva secunde. Apoi schimbi brațul.





- Exerciții pentru picioare: Stând pe scaun, ridici un picior în aer și îndrepți degetele în sus, apoi tragi laba piciorului în jos. Faci asta de câteva ori. Tot 10, de exemplu. Apoi desenează un cerc cu laba piciorului, în sensul acelor de ceasornic și invers.



2. Genuflexiuni- fără să observe colegii

Atunci când vrei să te așezi pe scaun, prefă-te că te-ai așezat, dar râmâi câteva secunde în aer, lăsând o distanță de 10 cm până la scaun. Ridică-te și repetă mișcarea de câte ori poți. Măcar de 10 ori.


3. Gambe și glezne- vorbind la telefon

Stai în picioare, să zicem că vorbești la telefon, și te ții de spătarul scaunului. Îți odihnești piciorul stâng pe partea din spate a gambei piciorului drept, apoi te ridici pe vârfuri. Menții câteva secunde, repeți de câteva ori, apoi schimbi piciorul.


4. Sport cu fiecare mișcare

Dacă tot stai mult la birou, profită de fiecare pas pe care poți să-l faci. Mergi întotdeauna mai repede, fără să alergi și, desigur, refuză liftul, alege scările de fiecare dată. După câteva zile, urcă două trepte deodată pentru un exercițiu mai intens.


5. Trucul colegei- chiar funcționează! 

Încordează-ți abdomenul de câte ori ai ocazia. Într-o zi de stat pe scaun, poți face asta la nesfârșit. Va deveni un obicei în scurt timp, nu are ce rău să-ți facă.

Știu, exerciții banale. Dar merită să încerci, mai ales dacă te simți vinovat, ca mine, că nu faci sport suficient. În plus, nu va bănui nimeni ce faci tu. Colegii mei nu s-au prins.

Sursa articol: Dietetik.ro
Surse foto: Femina.roDietetik.ro