1
Uber simte nevoia unei schimbări, așa că a decis modernizarea imaginii pentru a fi în ton cu ceea ce îi reprezintă. Asta înseamnă un nou logo, dar și pictograme noi în aplicația pentru pasageri și în cea pentru șoferi.

„Astăzi suntem bucuroși să putem dezvălui o nouă imagine, care simțim că sărbătorește tehnologia pe care o avem, dar și orașele pe care le deservim”, anunță Uber pe site-ul lor.

Obiectivul este ca fiecare oraș să fie reprezentat de elemente specifice de design. În România, culorile vor fi albrastru, galben și magenta, iar modelul va fi inspirat cu elemente decorative naționale.

              

Noul design propune și noi concepte: bitul și atomul. Bitul reprezintă tehnologia folosită de cei de la Uber, iar atomul reprezintă latura umană, pentru ca împreună să redea o imagine despre ce este Uber în realitate: „o rețea de transport care este țesută în fibra orașelor și în felul în care acestea se mișcă”.

Astfel, Uber își personalizează imaginea în funcție de identităție autentice ale fiecărei țări.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▶ Nu ai cont Uber? Fă-ți cont aici, introdu codul STUDLIFERO și ai reducere 25 de lei la prima cursă! 
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Sursă articol + foto: Uber.com